OFRD on ollut ylpeästi vastuussa Helsinki Drink Festivalin (HDF) tapahtumakonseptin tuotannosta vuodesta 2018 lähtien. Tämä tapahtumamarkkinoinnin mestariteos kerää yli 3000 kävijää yhden viikonlopun aikana ja esittelee kymmeniä baareja sekä alkoholin maahantuojia. Tapahtuma on vakiinnuttanut paikkansa Helsingin tapahtumakentässä ja on talven värikkäin tapahtuma, jota kaikki odottavat.
HDF on OFRD:n ja Half and Half:in yhteinen uniikki konsepti, joka yhdistää OFRD:n tapahtumatuotannon osaamisen Half and Half:in timanttiseen kokemukseen alkoholi- ja ravintola-alalta. Tämä yhteistyö on luonut tapahtuman, joka kiinnostaa yhä enemmän kuluttajia, baareja ja muita kumppaneita.
Yksi suurimmista haasteistamme oli tapahtuman mainonta, koska kyseessä on alkoholialan tapahtuma. Luovuutta käyttäen onnistuimme taklaamaan tämän ongelman ja täyttämään tapahtumapaikan, Vanhan ylioppilastalon.
OFRD:n vahva osaaminen myynnissä, konseptoinnissa, markkinoinnissa ja mainonnassa ovat auttaneet meitä saavuttamaan tavoitteemme. Yhteistyömme on tuottanut paljon näkyvyyttä mediassa. Olemme olleet muun muassa puhumassa tapahtumasta kaikissa Suomen isoimmissa TV-kanavissa.
Helsinki Drink Festival on kasvava tapahtuma, ja OFRD on jatkossa mukana kehittämässä sitä entistä paremmaksi. Tavoitteena on kasvattaa Helsinki Drink Festivalia. Helsinki Drink Festival saa myös uuden viskiin keskittyvän "sisar" tapahtuman syksyllä 2023, jonka nimi on Helsinki Drink Festival: Whisky Edition. Tämä tunnustus on osoitus siitä, että olemme oikealla tiellä ja että työmme on merkityksellistä.
Katso aftermovie ja kuvat alta