Paulig Cupsolo promootio at Audi Center Businessaamuun
Paulig tuote-esittely Habitare messuilla Helsingissä
Paulig esittely Slush tapahtumassa 2013
Paulig maistatus Tammiston Hobby Hall
PAULIG CUPSOLO KAPSELIKAHVINKEITTIMET

Paulig lanseerasi Cupsolo kapselikahvinkeittimen syksyllä 2011, aikana jolloin suurimmalla kilpailjalla oli yli 70% markkinaosuus. 

Totetutimme Pauligille lanseerauskiertueen joka kattoi kaikki Suomen suurimmat kaupungit, kauppakeskuksista vähittäiskaupan suuriin marketteihin. OFRD oli vastuussa konseptista, yhteyksistä vähittäiskauppohin, materiaaleista ja logistiikasta, raportoinnista ja tietenkin itse laitteiden esittelystä jä myynnistä. Pyrimme kohtamaan potentiaalisia ostajia ja myymään laitteen heille suoraan tai ohjaamaan heidät eri myyntikanaviin. 

Yhdessä Pauligin kanssa olemme nostaneet Cupsolon Suomen markkinajohtajaksi, toteuttaneet tuhansia eri päiviä myyntiesittelyissä, messuilla ja erilaisissa tapahtumissa. Kehitämme jatkuvasti uusia konsepteja Pauligille Cupsolon myynnin vauhdittamiseksi.

Meistä sanottua:
”En ole koskaan nähnyt missään päin Eurooppaa vastaavanlaista toimintaa, kuin mitä OFRD teki messuilla. Ulkomaiset päämiehemmekin olivat aivan ällikällä lyötyjä.”
         - Expert toimitusjohtaja

”Esittelijät olivat erittäin loistavia! En ole aikaisemmin törmännyt esittelijöihin jotka saavat ihmiset oikeasti pysähtymään ja vielä myymään suhteellisen hinnakkaan laitteen asiakkaille.”
          - Prisma kodinelektroniikkaosaston ostaja

  • TULOKSET

    Tuhansia myytyjä laitteita ja nousu kapselikahvinkeittimien markkinajohtajaksi Suomessa.

  • TAPAHTUMAT JA PROMOOTIOT

    Satoja tuhansia kohdattuja ja maistatettuja potentiaalisia ostajia. Suoramyynti kuluttajille parantanut yksittäisten tapahtumien kannattavuutta entisestään.

  • JÄTÄ TARJOUSPYYNTÖ!