Canal Digital messut ja kauppakeskuskiertue
LIIKKUVA TOTEUTUS CANAL DIGITALILLE

Canal Digital halusi syksyllä 2015 kustannustehokkaan ja käytännöllisen messukonseptin, jota pystytään käyttämään messuilla ja kauppakeskuksissa. Tavoitteena oli myydä kanavapaketteja ja hankkia liidejä. Tärkeässä osassa oli myös  kanavapaketeista tiedottaminen, sekä positiivisen brändimielikuvan luominen.

OFRD suunnitteli ja toteutti konseptin jossa tuotettiin kuluttajalle lisäarvoa hyvin suunnitellun, yllättävän ja positiivisen asiakaskohtaamisen kautta. Konseptin perusteena tyylikäs messuosasto, joka pistää silmään erilaisin elementein ja brändinvärein. Tarkoituksena oli herättää mielenkiintoa ja houkutella kiinnostuneita sekä potentiaalisia asiakkaita aidon ja miellyttävän asiakaskohtaamisen avulla. Osaston houkuttelevuutta lisäsivät koulutetut sisäänheittäjät sekä myyjät, jotka yhdessä varmistivat miellyttävän ostokokemuksen. Sisäänheittäjien lisäksi potentiaalisia asiakkaita houkutteli pisteelle popcorn-kone ja arvonta.    

Vastasimme messuosaston suunnittelusta 3D mallinnuksineen, alihankinnoista, valaistuksen ja sähköjensuunnittelusta, työntekijöiden rekrytoinnista ja kouluttamisesta, yhteydenpidosta messukeskuksen kanssa, valokuvaamisesta, logistiikasta ja osaston rakentamisesta, raportoinnista ja palautteen keräämisestä sekä kehitysehdotusten toimittamisesta asiakkaalle. Suunnitteluprosessissa tärkeässä osassa oli 3D-visuaali, jonka avulla konseptin ilme hiottiin yksityiskohtia myöten kuntoon ennen tapahtumatuotannon aloittamista.

Meistä sanottua:
"OFRD:n työntekijöiden asenne ja energia oli aivan eri tasoilla kuin muiden promootiotyöntekijöiden messuilla."  
          - Markkinointipäällikkö Canal Digital

  • TULOKSET

    Kymmeniä (á 500€) myytyjä kanavapaketteja.

    Kymmeniä tuhansia asiakaskohtaamisia.

  • JÄTÄ TARJOUSPYYNTÖ!